Love always wins*

Love always wins*

vineri, 10 octombrie 2014

Industria muzicala plina de pipite si umerase!

 Buuun! Urmează un text pe care nu sunteți obligați să-l digerați, deși ar fi de preferat să DA.
 Nu mai suport! Se făcea că...
 Eram în căutare de filme/seriale psihologice pe marele internet și bom! Dau de un videoclip. Ghici cu cine? Micuța ex-grăsuța și simpăticuța Oana Radu. Am zis "bine băi, hai s-o ascult..".
 Îngrozită. Am fost îngrozită. Și pentru că cei de la Cat Music au dezactivat opțiunea de a comenta la clip, am zis să-l distribui pe facebook. Dar parcă tot nu-i de ajuns. M-am decis să critic câte ceva...

1. Oana Radu ft Rolla Sparks - Fara glas
 Nu doar ele au rămas fără glas, la propriu, nici nu se pune problema de figurat, ci și eu. Tind să cred că și voi, după ce veți accesa link-ul!
De unde această Rolla, care zici că-i Barbie, varianta tatuată și botoxată? Care se cam screme să zică 2-3 cuvinte... pe care, să fiu modestă, și eu le cânt mai bine. Dar hai s-o lăsăm p-asta, că oricum n-a auzit nimeni de ea. Așa apar vedetele astea pe sticlă, în lumea contemporană - ca ciupercile după ploaie.
Trec repede la această zisă Oana. Micuța ex-grăsuța și drăguța Oana, care de când a slăbit, nu doar că a rămas fără grăsime, a-a-a-a-a rămas și fără glas! Sărăcuța! Îmi inspiră așa... puțină milă. Nu, mint! Multă milă - atenție la momentul ăla când zice "Și mintea strigă tare, zii pas!"; nu-s cu o treaptă deasupra ei, nici măcar la același nivel. Eu sunt un om normal, de rând. Ea o vedetă, de la care ai pretenții, deci. Tocmai de aceea mi-am permis să le comentez pe pipițele astea. Cum le promovăm noi prostia și operațiile estetice... bă, chiar și criticându-le o facem. Păi știați voi oare de piesa "Fără glas", dacă nu citeați asta? Nu! 
 
 Asta e o manea modernă, produsă de Cat Music, care de la un timp scoate pe bandă rulantă numai rahaturi!

2. Ioana - Ca la metrou
 Ok... ca la meteo, ca la metrou. Ce urmează? Ca la piață, ca la semafor, ca la cafenea sau poate ca la pacanele?
Voi auziți că fata asta se simte ca la metrou? Cum te simți ca la metrou? Știe cineva?
Mai nou văd că se promovează frumusețea și nu talentul. Ce voce așa deosebită are fata asta, zău... Da' cine e această Ioana? Sau Anastasia?! Dar să le lăsăm pe astea cu metroul lor cu tot...

3. Anna Lesko - Foc si scrum
 Asta mai există? Credeam că a murit sau că s-a ofilit ca florile, când vine toamna. Nu domnule, a revenit cu o melodie gen Ruby. Da' pe mine mă omoară vocea. Zici că are orgasm când cântă. De fapt stai, nu cred că se poate pune problema de cântat. Doamne... S-o satisfacă și pe ea cineva, să nu ne mai chinuie auzul cu pisicismul ăsta.

4. Theodora ft Pacha Man - Cu tine pe mine
 Asta ar fi trebuit să fie prima! CU TINE PE MINE?! Serios? Deci nu știu... eu nu prea mai am cuvinte. Nu îmi pot exprima scârba pe care mi-o provoacă tipa asta... Voi ați observat cum scoate limba când zice ceva? E prima oară când aud de ea, dar deja e goală pe sticlă. Și hai să nu pomenim de voce. De versuri... nici atât. CU TINE PE MINE?! Eu sunt cu tine pe mine?! Sau cine e cu cine, pe tine?
Ca să nu mai zic de Moga și de illuminati. Încetați dracu' să mai băgați triunghiuri prin clipuri, că mă dor ochii, de la atâtea umerașe! Nah... ce rol au umerașele în acest clip?

TEMĂ PENTRU ACASĂ!

5. Anastasia - Te iert
O iert și eu, pentru că îmi plac versurile.
Bă, da' vocea tremură pe ici-colo iar ea se chinuie din răsputeri să se miște în cadrul ăla. Da' uite, uiiiite cât de senzual își duce unghia aia cu gel la buză. Ne-a topit, clar! Bine că l-a iertat pe bietul om...
O iertăm și noi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu