Love always wins*

Love always wins*

vineri, 17 octombrie 2014

Din seria "Pentru tine" - partea a doua

Ce mai faci, ma iubire?
Eu fac bine, chiar daca nu ma mai intrebi. Vorba Addei - #suntbine!
De ultima oara cand ti-am scris, sa stii ca s-au schimbat multe lucruri.
Aproape ca nu te mai visez in fiecare noapte si am inceput sa ma plimb din nou pe plaja.
Azi-noapte am visat urat. Atat de urat, incat m-am trezit transpirata.
Asa ca, azi de dimineata m-am trezit cu telefonul in mana, cautand semnificatia visului.
Da... stii ca sunt nebuna!
Si cica e vremea pentru o schimbare radicala in viata mea.
Sa-ti zic sincer, cred ca tu esti schimbarea aceea.
In fine, n-am dat importanta.
Dar azi te-am cautat. Cu privirea. Nu ma intreba de ce, nici eu nu stiu motivul.
Iubire, spune-mi... ce ai de esti asa suparat? Imi pareai tare serios, aproape incruntat.
Eu, care inca iti scriu, am zambetul pe buze... dar tu?
Ce? Nu-ti scrie poezii, asa-i?
Stiam eu.
Ori poate... tu chiar n-ai nimic, dar incepe sa se produca schimbarea.
Se zice ca, odata cu risipirea iubirii, il vezi pe celalalt plin de defecte si zau daca te-ai mai intoarce la el.
Si as mai incerca sa te recapat, iti jur. Stii ca femeia e a dracu' si nu se lasa cu una, cu doua.
Dar ce folos sa te caut, daca stiu ca m-as lovi de zambetul ala sters, pe care-l oferi tuturor?
Si oricum am prea multe cheltuieli. Intoarcerea la "noi", as plati-o mult prea scump, pentru bugetul meu.
Cand ai plecat, mi-ai lasat prea multe datorii pe cap.
Iar pentru tine, mi-am vandut sufletul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu