Love always wins*

Love always wins*

duminică, 19 octombrie 2014

Din seria "Pentru tine" - partea a treia (fin.)

Tu ai avut vreo zi in care n-ai avut chef de nimic?
O zi d-aia in care te trezesti, schimbi canalele tv continuu, mananci ceva aproape de seara si inca esti in pat, neschimbat de pijamale, inca de dimineata?
Ei bine, eu am avut multe zile d-astea.
Zile in care nu faceam nimic, doar ma gandeam la tine. Si era cea mai grea munca pe care am facut-o vreodata. Imi amintesc, de parca a fost ieri... ai iesit in calea mea, ca ploaia de atunci - de nicaieri.
Si da, iubire, dupa atata timp eu inca sunt aici. Dupa atata timp, in care n-am facut nimic.
Dar azi m-am hotarat sa-ti scriu pentru ultima data. Azi, mi-am dat seama ca trebuie sa iti las amintirea in spate iar eu sa merg mai departe. Si vezi tu, imi pare imposibil. Dar sunt asa naiva... nu esti primu' care a vrut sa ma schimbe si nici primu' care pleaca. Asa ca da, stiu ca o sa-mi treaca.
Vezi tu... sufletul se hraneste cu vise iar unde visele se termina, moartea respira.
???!
Nu, asta zice Cheloo.
Cand visele se termina, sufletul se hraneste cu amintiri.
De cand ai plecat, eu asta am facut.
Poate tocmai d-aia inca sunt aici si tastez ca o nebuna.
Doar ca, de data asta, pentru ultima oara.
De ce? Pentru ca am stat prea mult timp pe loc si nu ti-a pasat niciodata cat ai insemnat pentru mine.
Habar n-ai cate as avea sa-ti spun... dar ce folos?
E prima data, dar asta imi e lectia, cand sunt goala.
Am ramas si fara suflet. Ti l-am vandut tie, intr-o noapte de mai.
Si oricat de mult am vrut sa fug de "noi", m-am lovit mereu de trecut.
Dar sunt linistita, putea fi mult mai rau decat a fost.

Asa ca, da iubire, azi iti zic adio, impreuna cu un vin bun.
Azi o iau de la capat, fara niciun bagaj in spate.

De azi, iti promit ca voi fi mai buna. Dar nu pentru tine, ci pentru mine.
De azi, iti promit ca vei auzi de mine.
Si cand o vei face, vei retrai tot ce am trait eu pana acum.
Atunci, sunt sigura ca vei avea lacrimi in ochi. Atunci vei afla tot ce ti-as fi spus, in noaptea asta de octombrie, atat de rece. In noaptea asta in care era ziua noastra.

Atunci, vei putea in sfarsit sa-mi citesti sufletul si vei stii cat te-am iubit.
Dar pana atunci, timpul va asterne peste noi alte iubiri, alte amintiri, lacrimi si multe alte soapte de iubire.
Si poate, cand ne vom intalni, ochii tai albastri vor fi tristi, vazandu-ma pe mine fericita.
Insa mai e mult pana atunci. Traieste, ia-ti doza de nebunie care-ti lipseste, din amintirile cu mine.
Iubeste din nou, desparta-te si iubeste iar.
Pleaca din patul ei si dormi in urmatorul. Minte-o ca iubesti si daruieste-i alteia o floare.
Dar in tot timpul asta, adu-ti aminte ca doar eu ti-am vandut sufletul, in noaptea aia rece, de mai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu