Love always wins*

Love always wins*

vineri, 10 octombrie 2014

Nu. Dar totusi plec...

Nu, n-am sa-ti cer sa ma iubesti.
N-am sa-ti cer sa stai, daca nu iti doresti.
Nu, n-am sa-ti cer ceva ce nu-mi poti darui.
N-am sa te caut in barbatul pe care-l voi intalni.
Nu, n-am sa ma visez alaturi de tine pentru totdeauna.
N-am sa iti cersesc la usa, iubirea.
Nu, n-am sa te urmaresc zile si nopti la rand, doar pentru a te vedea zambind.
N-am sa fiu geloasa pe Ea, ca o iubesti mai mult decat pe mine, candva.
Nu, n-am sa vars nicio lacrima, nici macar de dor.
N-am sa-ti cer iertare, caci tu ai fost risipitor.

 

Da, iubire, m-am hotarat sa zbor.
Sa plec din colivia unde ne hraneam trupurile cu atata dor.
Nu, nu voi mai fi acolo.
Imi vei mai simti doar parfumul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu