Love always wins*

Love always wins*

sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Plictiseala, bat-o vina!

 Știi ce e dubios? Că am început cu întrebarea asta. 
 Dubios e că de plictiseală ai intrat aici, să vezi ce prostii am mai scris și eventual să cauți nod în papură. Sau să mă admiri încă o dată, că te fac să îți pierzi timpul cu folos.
 Hai lasă asta... de plictiseală, ăsta e unicul lucru sigur de până acum. De plictiseală faci multe prostii de-a lungul timpului. De plictiseală te apuci de băut, de fumat, de femei/bărbați. 
 Ai zice că din curiozitate. Nu, nu deloc. Cum adică? Păi... plictisit de aceleași și aceleași lucruri, persoane... încerci altceva și altceva și tot așa. E un fel de.. nu e. Plictiseala provoacă curiozitatea, actually. 
 
 Dar să revenim la oile noastre; plictiseala asta e peste tot și în orice gen de om - mic, gras, blond, înalt, urât sau frumos, deștept sau prost.   Noi femeile ne plictisim de o pereche de pantofi, după doar 2-3 utilizări. Bărbații se plictisesc de o femeie, cam în egală măsură. Așa cum pentru noi, pantofii sunt sfinți la fel si pentru ei femeile - nu pot fără ele.
Ce tare - acum am realizat cât de valoroase suntem noi pentru ei.. la o distanță de un toc!

 Și pentru că suntem oameni și ne plictisim, lăsăm perechea de pantofi și femeia deoparte și cumpărăm altă pereche respectiv agăță altă femeie.
 Dar cum noi nu aruncăm pantofii, chiar dacă ne-am plictisit de ei, nici bărbații nu elimină femeia uzată.
 La femei se înțelege - poate revine moda. Dar la bărbați, zău că nu există scuză.
 Mulți o fac, dar puțini sunt prinși. Din punctul meu de vedere, e cel mai penibil și josnic lucru pe care îl poate face un bărbat. Ai nevoie de un back-up plan sau care-i treaba?

 
 Mulți o fac, mulți știu și eu. Am ajuns inclusiv eu, să fiu planul de rezervă. Marea dilemă a mea a fost de ce bărbatul nu se poate mulțumi cu o singură femeie. Îi place să-și complice viața, să o divizeze. Să o mintă pe vechea că doarme, doar pentru că cea nouă urmează să vină la el. 


Ce-i drept.. țeparul de mai sus, mi-a dat și explicația: păi cum să dau cioara din mână, pe aia de pe gard? Dacă nu mergea cu tine? Rămâneam singur... 
 
 Mă prietene, dacă te-ai uitat la cioara de pe gard, las-o liberă pe aia din mână, că e clar că nu te mai interesează. Chinui 3 oameni degeaba. Minim 3 - asta e situația cea mai easy.
 De plictiseală, te apuci de "purtat" o altă femeie, chiar dacă, poate ai deja una acasă. Ceea ce e trist, prietene. La final, rămâi fără niciuna. Și pentru că e promoție, te alegi și cu o reputație proastă.
Pentru că nu, nu ești șmecher dacă faci asta.

Știți că scrisesem mai jos că aș scrie despre ciori. Ei bine, la asta mă refeream...
Și acum, de plictiseală.. am o dilemă: până la urmă, noi femeile suntem pantofi sau ciori? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu