Love always wins*

Love always wins*

marți, 20 ianuarie 2015

Degeaba inveti lectia, daca nu o faci la timp

Sunt momente cand simti pur si simplu ca nu mai poti. Cand ai vrea sa urli ca nu esti bine, ca ai nevoie de o imbratisare. Sunt momente cand incetezi sa mai fii cum vor ei si esti cum vrei tu. Sunt clipe cand plange inima si oricat ai vrea sa o opresti, nu poti...

Era iarna. Doar ce ma trezisem si ma chinuiam sa-mi fac o cafea. Am observat lipit pe dulap, cu ochii incetosati, un biletel - "Buna dimineata! Zambeste!". Am zambit si m-am intrebat cand il lipisem acolo... Trecuse atata timp, incat uitasem. Uitasem toate diminetile triste, cand imi era dor de el. Am vrut sa-mi uit toate greselile, toate regretele.
Si m-am surprins brusc intr-o ploaie de lacrimi. Atat de mult l-am vrut inapoi, ca devenisem o nebuna. Imi aminteam cum colindam strazile in cautarea lui. Imi aminteam cum am facut lucruri demne de un om nebun, doar pentru inca un sarut.
Si stateam langa apa ce incepea sa fiarba, amintindu-mi cum m-am dat batuta la un moment dat, cum am renuntat sa mai lupt. Sa lupt pentru ce? Pentru iubirea pe care nu mi-o declarase niciodata?
Se facuse cafeaua. M-am asezat pe pat si mi-am aprins o tigara. N-am nici cea mai mica idee de ce nu stersesem toate mesajele cu el. Si nici atat nu stiu de ce am inceput sa ravasesc printre ele.


Uneori omului ii place sa-si rasuceasca cutitul in rana... Probabil cautam motive. Motive? Ce motive?
Dupa 5 minute, am dat X. Realizasem ca eu am fost de vina. Realizasem ca iubirea mea, il sufocase.
Trebuia sa-mi fie lectie oare? Imi aminteam cum imi spusese cineva sa ma schimb, sa fiu mai buna. Dar el a plecat prea devreme. Nu apucasem sa schimb nimic...
Mi-am dat lucrare de control, privind printre mesaje. Si da, devenisem mai buna, dar el nu mai era.
Invatasem sa las de la mine. Invatasem ca iubirea e libertate. Dar cred ca invatasem prea tarziu...

2 comentarii:

  1. "Uneori omului ii place sa-si rasuceasca cutitul in rana... Probabil cautam motive."
    Îi zice nevoia de dramă. Drama te face să simți că trăiești. Și drama te învață. Indiferent de final, ea te învață.

    Actually, mă uitam chiar când am început să citesc, că ai acolo: "sometimes you win, sometimes you learn."
    De fapt, e...
    "Sometimes you learn, sometimes you learn. You learn. Every (f*cking single) time."

    RăspundețiȘtergere