Love always wins*

Love always wins*

luni, 22 septembrie 2014

Prea multe, dar prea putine gloante!

     Sunt satula, zau, de babele astea. Acapareaza societatea.
     Se facea ca era dimineata.
     Inca e dimineata. Prea de dimineata pentru mine, zic.
     Eiii, dar pentru babe nu. Ele se trezesc cu noaptea in cap, pentru ca au adormit pe la ora 9. Si daca ele se trezesc cand soarele inca n-a rasarit, considera ca toata lumea trebuie s-o faca.
     Si stau in pat, cu ochii lipiti de somn, pentru ca o musca nenorocita mi-a futut somnu' azi-noapte. Stau vreo juma' de ora, ascultandu-le cum se plang ca s-au marit preturile la zarzavat. Aflu intre timp si ca ala de la parter s-a insurat sambata. Nu ca nu as fi stiut deja asta, am auzit lautarii, dar am aflat si cateva picanterii.
     Si ma hotarasc sa ies, sa le rog frumos sa discute in casa sau afara despre ce le intereseaza si le tine din treaba de dimineata.
     Rezultatul? Incep sa ma laude ca-s nesimtita. Bai, de ce dracu' dormi la ora 8?
    "E ora 8, domnisoara! Plus ca, pana la orele 14:00, se poate face galagie!"
     Aaa, da? Pai haideti ma frate toti, sa ne mutam discutiile, certurile si restul treburilor pe scara. Ca sa stie tot poporu' ce dracu' facem noi. Deja ma gandesc cum ar fi.
     Si incerc sa le explic ca nu trebuie sa luam ideea de galagie ca atare. Da? Pentru ca am avut tupeu sa zic asa ceva, imi arunca agresiv cu tifla-n nas.
    "E casa noastra, facem ce vrem!"
     Bine, bine. In cazul meu, nu e casa mea. Si fie vorba intre noi, nici n-as vrea, cu atatea babe prin jur. Dar platesc niste bani, nu stau moca. Asta nu inseamna ca fac ce vreau! Daca se poate face orice in intervalul asta orar, pot sa ies sa fac sex pe scara? Poate ar fi interesate sa invete noi pozitii. Pot, nu? Ca doar asa au zis. Orice!
     Treaba asta cu program de galagie si odihna a fost conceputa cu un rost. In capul meu, programul de galagie consta intr-un aspirator, o bataie de cui, o bormasina, o muzica mai tare. NU DISCUTII PE SCARA DESPRE ALA DE LA PARTER!
     Le-as impusca pe toate! Astea stiu mereu cine dracu' urca la tine in miez de noapte. Astea stiu mereu daca porti aceeasi pereche de blugi, 2 zile la rand. Astea stiu ce ai vorbit la telefon, pe la ora 6, ca erau "din intamplare" pe la usa ta. Astea stiu unde muncesti, cu cine ti-o arzi si cand te desparti.
     Stiu ca toti ajungem asa. Asa, adica batrani. Dar frate, fa-ti de lucru. Croseteaza o soseta, fa-ti colectie de pisici, invata sa joci table, ca barbate-tu' ala prost, de te-a suportat o viata.
     Da' lasa dracu' lumea sa traiasca!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu