Love always wins*

Love always wins*

luni, 15 septembrie 2014

La a cata greseala iesi din joc?

     Unii oameni gresesc prea mult, din prea multa iubire. Asa am auzit. Sau prostie. Acum nah, depinde de caz. Si oricat de mult ai iubi persoana care ti-a gresit, a cata greseala o ierti si la a cata pleci, fara sa mai privesti inapoi?
     Bai, e greu de zis. Depinde cate rabdare ai la bord pentru lungul drum de parcurs. Am mai auzit si ca, o greseala facuta o data, se va repeta inca o data si inca o data. Poate la infinit. Dar am mai auzit si ca unii invata din greseli. Unii. Care unii? Nu stiu, cred ca depinde de persoana. Sau depinde de fapt de iubirea pentru cealalta persoana? Habar n-am. Cica iubirea e singura capabila sa schimbe oamenii.
Mie mi s-a gresit. Mult. De multe ori. Poate chiar prea mult. Dar am si gresit. De multe ori. Poate chiar prea mult.

Si? Ce e de facut? A cata greseala o ierti? Ai tinut de fapt, socoteala pana acum, cate ai iertat? Dar pe ale tale, le-ai numarat? Daca nu, nu le numara nici pe cele din tabara "adversa". Sunteti chit - ati gresit. Mult probabil, dar nu se stie exact cat. Celalalt a ajuns la limita? Urla cu disperare sa dispari din viata lui? Nu-i nimic. Si ce? Ce te-ar putea impiedica pe tine, cel ce a gresit, sa nu-ti repari greselile, atunci cand sentimentul ala misto, primeaza in sufletul tau? Ce l-ar putea impiedica pe el sa nu te ierte? O alta EA. Da, asta chiar e trist. Bai, dar se merita sa incerci. Stii de ce? Pentru ca se zice ca in iubire si in razboi este permis orice. Si la urma urmei, daca tot l-ai pierdut, incercand, mai ai de pierdut ceva? Nu. Nici macar orgoliul, ca pe ala l-ai lasat acasa, cand i-ai spus ca il iubesti. Si... nici nu vei sti cum ar fi fost daca...
A cata greseala o iertam? A cata ne este si noua iertata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu