Love always wins*

Love always wins*

duminică, 8 februarie 2015

Trece timpul si parca trece degeaba

Trece timpul si noi ne trecem odata cu el. Si ne maturizam. Invatam din greseli mult prea tarziu si ne dam cu capul de pereti, fara niciun rezultat. Ce-i facut, e bun facut, ziceam candva...

Si uite cum m-a prins sambata seara in pat, butonand tastele, chiar daca am zis ca iau o pauza. Si fix sambata asta. Cum se face, nu stiu... Coincidenta? Nu exista coincidente!
Ma apucasem sa caut prin vechi conversatii, cateva poze. Coincidenta? Da, stiu, ma repet.
Si cum un moment de ratacire, cantareste la final mai mult decat cea mai importanta decizie luata vreodata, am inceput brusc sa vars o lacrima si inca o lacrima...
E ciudat cum te vezi in poze, in conversatii si realizezi cat te-ai schimbat intr-un timp foarte scurt. Si realizezi cat de mult ai gresit... Dar e prea tarziu. Si brusc, te intrebi oare cum ar fi fost seara asta de sambata, daca in loc de "pa!", era un "noapte buna:*", intr-o oarecare seara...
E dubios. Vrem sa uitam, ne straduim si facem orice e posibil, dar pozele le pastram, conversatiile si legaturile de "prietenie". De ce? Ne place sa ne chinuim?
Eu zic ca ne place sa ne mintim singuri, sa ne amagim...

Dar exista si o parte buna. Cu mintea limpede, realizezi cat ai gresit, cat ti-a gresit celalalalt.. si cate lucruri trebuie schimbate.

Si textul asta ti-l dedic tie, puiule. Stiu ca e tarziu, dar nu am uitat. Si-ti zic puiule, ca sa te simti.
Iti urez aici LA MULTI ANI, pentru ca eu am vrut sa fiu diferita.
Si nu, nu fac asta pentru ca te mai iubesc. Simti si tu ca acum e diferit. O fac din respect, pentru ca a fost frumos tot ce a fost, chiar daca nu mai e. Chiar daca timpul a trecut peste noi.
Si una peste alta... nu te condamn, stiu ca a fost vina mea.
Mi-am amintit cand mi-ai spus ca tu nu poti iubi... si totusi, nu ti-am dat drumul.

Si as fi pus si o poza, de dragul vremurilor apuse, dar ne omoara amintirile si oricum, m-am saturat sa a intrebe lumea ce mai faci...

Sa ai parte de tot ce-ti doresti si sa pretuiesti ceea ce ai. Sa fii sanatos si la fel de gras, iubit de cei dragi si intotdeauna inconjurat de prieteni. Si la anul, cine stie, poate ciocnim un pahar, in loc sa butonez.

La multi ani, copile mare! ^_^



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu