Love always wins*

Love always wins*

marți, 28 iulie 2015

Taria femeii slabe

Am avut o dimineata.. mult prea de dimineata. Cum nu am mai avut de ceva vreme. Am observat ca e buna o schimbare,din cand in cand.
Mi-am facut rutina, cu ochii inchisi de somn.
M-am fastacit pana mi-am gasit pliculetul perfect de 3in1 pe raftul boutique-ului. Si pentru ca imi place sa cred ca totul se intampla cu un motiv, atunci mi-am dat seama ca oamenii din jurul meu au dreptate - da, sunt o femeie slaba.
Sunt o femeie slaba, ce a ales intotdeauna gresit - stilul de viata, culoarea parului, prietenii si... barbatii ce mi-au pasit in suflet.
Da, sunt o femeie slaba pentru ca nu am putut sa plec cand nu ma mai simteam iubita. Sunt slaba ca nu am stiut sa ma iubesc mai intai pe mine.
Sunt o femeie slaba pentru ca am oferit atunci cand nu mi s-a cerut.
Sunt, pentru ca dupa ce sufletul mi-a fost murdarit cu noroi, l-am spalat singura, printre lacrimi.
Nu am stiut niciodata sa fac alegerea corecta.
Si ce-i de condamnat? Sunt si eu om.
Chiar daca unii pretind a fi super-eroi, eu azi imi recunosc mie ca sunt un om. Cu multe greseli, cu multe defecte. Dar fara niciun regret.
Azi, mai hotarata ca niciodata, femeia slaba din mine isi face bagajul. Azi, mai mult ca niciodata, cred in visele mele.
Azi, mai mult ca niciodata, am scris in cartea pe care mi-am propus sa o termin.
Pentru ca pana azi, am fost o femeie slaba si mi-am uitat prioritatile.
Azi, mai mult ca niciodata, nu vreau un barbat slab langa mine.
Azi, mai mult ca niciodata, vreau sa fiu iubita si nu sa iubesc.
Pentru ca iubirea prosteste.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu