Love always wins*

Love always wins*

joi, 2 iulie 2015

#YinYang


In acea zi, am crezut ca ai plecat cu tot ceea ce inseamna "EU".
Credeam ca imi va fi dor de tine.
Credeam ca voi simti singuratatea, cum n-am vrut sa o simt niciodata.
Credeam ca nu voi adormi nopti la rand, gandindu-ma la tine.
Credeam ca nu-ti voi mai vedea niciodata chipul. Zambetul. Ochii.
Credeam ca niciodata nu ma vei mai imbratisa.
Sau pupa pe frunte.
Credeam ca ai plecat cu ancora ce ma tinea langa tine.
Azi mi-am dat seama insa, ca sunt mai plina de tine, cum n-am fost de mine, niciodata.
Acum sunt sigura ca nu voi fi trista niciodata.


Nu ma va apuca ora 3 dimineata treaza, plangand.
Acum stiu ca nu-mi va fi dor de bratele tale.
De pupicul de pe frunte.
Pentru ca azi stiu ca sunt plina de tine.
Azi stiu ca esti cu mine, asa cum ai fost intotdeauna.
Pentru ca de azi stiu ca te gasesc in mine, cand imi este teama.
Cand imi este dor.
Azi stiu ca nu ai plecat din mine niciodata.
Azi stiu ca te iubesc mai mult ca ieri.
Si maine voi stii ca te-am iubit mai putin azi si mai mult poimaine.
Maine stiu ca ma vei ajuta sa inot, dupa ce corabia mea s-a scufundat.
Pentru ca sunt plina de tine si goala de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu