Love always wins*

Love always wins*

duminică, 24 mai 2015

O altfel de declaratie

A trecut atata timp peste noi, dar nu am sa uit vreodata nicio zi alaturi de tine.
Tu, iubire, ai avut o rabdare infinita cu mine.
M-ai invatat sa iubesc sincer.
M-ai invatat sa accept podeaua plina de apa, atunci cand iesi din dus, capacul ridicat al toaletei si dezordinea de pe etajera din baie.
M-ai invatat sa-ti iubesc glumele proaste si m-ai ajutat sa-ti inteleg toanele de barbat.
Acum imi place sa spal si vase, chiar sa iti calc si camasile.
Si daca am plans prima oara cand am facut sarmale, mi-ai sters lacrimile si le-ai mancat asa arse, cum erau. Tot tu m-ai invatat atunci, ca nu trebuie sa ma dau batuta. Si abia astept sa fac din nou sarmale!
M-ai invatat ca nu cafeaua e cel mai bun desteptator al diminetii, ci zambetul tau.
M-ai invatat ca nu cadourile spun cat de mult iubesti, ci o imbratisare in miez de dimineata, inainte de a ma inveli cu multa iubire.
Eu te-am invatat doar un singur lucru - ca o copila se maturizeaza atunci cand iubeste sincer.
Iti multumesc prin cateva randuri, pentru ca asta stiu sa fac cel mai bine.
Si iti cer inca un milion de zambete, intr-un alt milion de dimineti alaturi de tine!

Te iubesc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu