Love always wins*

Love always wins*

sâmbătă, 30 august 2014

Un El si o Ea

Unde esti?
Te caut, dar nu te gasesc.
Cand ai plecat,
Ai uitat sa imi saruti buzele
Care acum au secat.
Ai uitat ca nu stiu
Sa-mi port de grija singura
Si ai plecat.
Te faci ca ai uitat
Cum ma priveai 
cu ochii tai albastri, hipnotizat?
Cand ai plecat,
Ai uitat ca eram 
Cea care te iubea
In fiecare zi, neincetat.
Ai plecat si ai incetat
Sa iti amintesti
Ca am vrut doar 
Sa te fac sa zambesti...
Ai uitat ca ti-am daruit inima
Si n-ai mai vrut
Sa ma imbratisezi 
Atunci cand ea plangea.
Ai uitat tot ce mi-ai promis,
Cand ai plecat.
Dar intr-o zi, nu uita,
Fara sa-ti dai seama
Vei vrea o imbratisare
De la femeia care
Stiai ca te-a iubit candva!
Vei vrea sa stii de bine de ea
Si te va durea
Cand vei afla
Ca ea e bine, dar cu altcineva!
Si atunci vei stii
Cat ai gresit atunci cand ai plecat,
Si ai vrut sa uiti orice de ea legat.
Atunci vei stii pe pielea ta,
Ce e de fapt iubirea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu